Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim i hiszpańskim/niemieckim

ID : 176129 - Data publikacji : 2017-12-08 - Data wygaśnięcia ogłoszenia : 2017-12-31
Pracodawca : HAYS Poland
  Proponowane wynagrodzenie: 0  0.00 /
Miejsce pracy : Warszawa,   Kraj :
Wybierz branże : Usługi   Wybierz rodzaj umowy o pracę :
Doświadczenie :   Wykształcenie :

Contact Centres

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży medycznej, poszukujemy kandydatów do pracy na okres 6 miesięcy (z możliwością nawiązania stałej współpracy) na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta.

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wprowadzanie i przetwarzanie zamówień w systemie SAP, kontrolę zapasów, fakturowanie, wystawianie not kredytowych, kontrolę obiegu dokumentów, tworzenie raportów, aktywną komunikację z działem Łańcucha Dostaw oraz Sprzedaży.

Od Kandydatów oczekujemy doświadczenia w obszarze obsługi klienta oraz pracy w systemie SAP, dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2), oraz dobrej znajomości języka hiszpańskiego lub niemieckiego (min. B1), bardzo dobrej, praktycznej znajomości pakietu MS Office.

Szukamy osób o wysokim zaangażowaniu oraz umiejętności samodzielnego realizowania zadań, które cechuje bardzo dobra organizacja pracy, odporność na stres oraz szybkość działania.

Nasz Klient oferuje konkurencyjne wynagrodzenie (4500 - 6000 zł brutto w zależności od posiadanego doświadczenia i poziomu znajomości języków obcych), możliwość nawiązania stałej współpracy, możliwość pracy w interesującym, międzynarodowym środowisku.

kontakt:

Hays Poland
ul. Złota 59, 00-120 Warszawa
tel: +48 22 584 5650
fax: +48 22 584 5651